Etikety Vinařství Starý vrch se tak pyšní titulem OBAL ROKU 2015 v kategorii Nápoje.

O etiketě:

Stejně jako vinařství samotné, tak i logotyp, který je základem vinné etikety, má svůj příběh. Jako je výraz vinařství umocněný moderní architekturou, logotyp je vystavěn v moderním designu.

Hlavní prvky tvoří reliéf tzv. Hustopečského starého vrchu, který obklopuje symbol houslového klíče coby symbol muzikálnosti nejen zdejších lidí, ale především hlavního enologa vinařství Ondřeje Lukeše. Houslový klíč společně s reliéfem hory tak tvoří rovněž iniciály vinařství – SV. Etiketa nabízí pohled na večerní horizont Starého vrchu posetého vinicemi. Dalším prvkem logotypu oceněné vinné etikety je rarita samotných Hustopečí, kde Vinařství Starý vrch sídlí. Tou je v Evropě unikátní mandloňový sad.

Zdroj: http://zpravodajstvi24.cz/nove-vinarstvi-sbira-prvni-oceneni-jeho-etiketa-je-nejhezci/